responsif teks foto

Rabu, 28 Mei 2008

GUA A MUNCUL JOHAN DALAM LIGA BOLA SEPAK SEMBILAN SEBELAH



KUALA LIPIS Pasukan Pemuda UMNO Kampung Gua A muncul johan dalam liga bola sepak sembilan sebelah anjuran Pemuda UMNO Lipis di padang Majlis Daerah Lipis (MDL) di sini kelmarin.Pemuda UMNO Kampung Gua A menumpaskan Kampung Hulu Teris 5-4 menerusi jaringan penalti selepas kedua-dua pasukan terikat 0-0 pada perlawanan akhir itu.

Kemenangan itu membolehkan Pemuda UMNO Kampung Gua A membawa pulang piala pusingan Ketua Pemuda UMNO Lipis dan wang tunai RM1,000.

Hadiah disampaikan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Padang Tengku, Abdul Rahman Mohamed.

Pasukan Kampung Hulu Teris yang muncul naib juara menerima hadiah wang tunai RM700 manakala Pemuda UMNO cawangan Telang A yang membawa pulang hadiah wang tunai RM500 menduduki tempat ketiga.

Azuan Sudin daripada pasukan Kampung Hulu Teris telah dipilih sebagai pemain terbaik manakala dan penjaga gol terbaik dimenangi Anuar Mohamad daripada pasukan Pemuda UMNO Kampung Gua A.

Kedua-dua pemain itu menerima hadiah berupa peralatan sukan bernilai RM200.

BOLA SEPAK SEMBILAN SEBELAH LIPIS

Anjuran

Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Lipis

Dengan Kerjasama

Majlis Daerah Lipis dan Persatuan Bola Sepak Daerah Lipis (Lipis FA)

Tarikh : 01 June 2008

Tempat : Padang Majlis Daerah Lipis.

PEMINAT BOLA DATANGLAH BERAMAI-RAMAI

“MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA”

Tiada ulasan:

AddToAny