Selasa, 8 November 2016

Jus Plus Durian Belanda

Kuala lipis....Pengedar Jus Plus Durian Belanda
1001 PENAWAR BERASAL DARIPADA DURIAN BELANDA >> Jom baca
============================
MEMANG AJAIB, TAPI RAMAI ORG KITE X TAHU !!!
.

.
.
"Ape yg atok ckp dlu mmg betul, dgn khasiat durian belanda ni ketulan dlm perut akak dh X bsr mcm dlu..akak nk trs mkn jus ni, nk bg hilang trs" - Azlina (Pesakit Fibroid)
.
"Dulu nk mkn mcm2 pn rasa takut sbb kaki mcm kena cucuk.. alhamdulillah skrg dh lama X kena sbb sy amalkan mkn jus ni.. bagus la, byk membantu Pak Cik" - Ismail (Pesakit gout)
.
"Sy prnh kena tahan wad sbb bacaan gula dan garam dlm bdn X stabil.. kwn bg cuba jus ni, mmg ajaib sbb bacaan dh smkin stabil" - Aini (Pesakit k. mnis & drh tggi)
.
.
Utk ORDER/PERTANYAAN WASAP SY SKRG..YE, SKRG TAU ..011 13139952
Harga : RM40 sebotol
.
.
.
NAK TAHU X RAHSIA DURIAN BELANDA NI?
.
RAMAI yg x tahu btg, akar, biji dan buah durian belanda mempunyai byk khasiat utk kegunaan perubatan tradisional dan moden. Durian Belanda juga kaya dgn Acetogenin yg membantu menyerang dan membunuh sel2 X sihat dlm bdn.
.
==========================
BAGAIMANA JUS DURIAN BELANDA MEMBANTU ANDA?
==========================
✔ Kuatkan antibody dlm bdn utk melawan penyakit kronik..Insyallah tahap 3 boleh jd tahap 2
✔ Ketulan di perut dan leher dah mula kecut
✔ Dapat menjalani kehidupan spt biasa tanpa ketulan dlm peeut leher dll
✔ Dah boleh berjalan dan solat mcm biasa
✔ Pulihkan tisu perosak dlm rahim
✔ Mengawal tahap gula dan garam dlm bdn
✔ Dah mampu senyum bila tengok tahap kolestrol..:)
✔ Tiada lagi rasa takut utk "membuang"
✔ Dah boleh makan udang dan makanan laut
✔ Kulit semakin cantik dan licin
✔ Tidak perlu risau gastrik lagi walaupun perut kosong tanpa makanan
✔ Badan akan berasa lebih segar dan bertenaga ketika bekerja
✔ Kepala rasa lebih ringan walaupun berhadapan dgn tekanan kerja
✔ dan Pelbagai Penyakit lain
*Untuk Kesihatan Pun Boleh Amalkan
.
Ramai yg SUKE SANGAT dgn JUS DURIAN BELANDA ni, mana tak nye 98% pengguna memberikan reaksi yg positif dan REPEAT ORDER.. Harga pulak berpatutan
.
=========================
CARA MINUM SEMUDAH A.B.C 
=========================
Tak payah kupas kupas lagi, terus boleh minum 2 sudu pg dan 2 sudu mlm
Rasa dia sangat sedap Durian Belanda + Kurma, sampaikan rasa nak minum 1 botol..hehe
.
DIPERBUAT DARIPADA : Durian Belanda, Goji, Guarana, Madu Asli, Buah Tin, Manggis, Buah Zaitun, Kurma, Halia, Bidara
✔Pengeluar : Ainries Sdn Bhd (CT3301555-W) - 
Harga : RM40 sebotol ( 260ml)
Wasap ke 011 13139952
.

Tiada ulasan: