responsif teks foto

Selasa, 17 September 2019

Tamil Tiger

Tamil Tiger terrorist group mungkin kah akan mengancam negara? Bersedia kah kita menghadapi satu lagi perang insurgency?

VPN request tindak segera bagi selamatkan Negara

SELANGKAH menuju kepada keselamatan Negara


Sany Royan










Lihatlah Muka Penyokong Pengganas LTTE Berleluasa Di Malaysia!

Malaysia antara negara yang mengharamkan LTTE dan menganggap mereka sebagai kumpulan pengganas. Akan tetapi ia seakan tidak diendahkan malah makin merebak. Mereka berani mengangkat sepanduk logo pengganas LTTE dan Pengasasnya Prabhakaran.

Pasti ada dalang ahli politik di sebalik menyuburkan LTTE di Malaysia. Kita harap pihak berkuasa dapat membasmi sebarang kegiatan yang menghidupkan gerakan ini di Malaysia.

Siasat dan ambil tindakan ke atas P.Ramasamy konco-konconya sekali yang jelas menyokong LTTE.

Pusat Kajian Ancaman Pengganas & Misionari Di Malaysia

Rujuk :
Berita 14 Ogos 2015
Anggota kanan kumpulan pengganas Tamil Tigers ditahan - KPN

Berita 20 Sept 2019
Polis pantau kegiatan agungkan pemimpin, pertubuhan pengganas - KPN

Berita 26 Sept 2019

TERKINI : LTTE Polis Siasat Ramasamy – Ketua Polis Negara

Berita 8 Okt 2019

Ideologi LTTE tetap wujud, berbahaya - Musa Hassan

Sidang Media 10 Okt 2019 oleh  Cawangan Khas Bukit Aman




Sidang Media 12 Okt 2019 oleh  Cawangan Khas Bukit Aman




Berita Sinar Harian 14 Okt 2019

Saya tidak akan ganggu siasatan LTTE : PM

Keganasan Hindu merentasi sempadan

Keganasan Hindu merentasi sempadan? Antara pengganas Komunis PGK / PKM/CPM dan pengganas Hindu LTTE Tamil Tiger, Siapa yang lebih ganas dan kejam?

Kita tahu CPM komunis asalnya disokong oleh USSR dan kemudian oleh Peking /Beijing China manakala Tamil Tiger LTTE mendapat sokongan Modi India

Kebelakangan ini PRC China telah memberi sokongan dan bantuan pertahanan dan keselamatan kepada Pakistan dari pada ancaman Hindu India terhadap Ladakh - Kashmir dimana ramai penganut Buddha yang telah di zalimi oleh Hindu India. (Lihat behavior China PRC terhadap kekejaman Hindu Modi India)

Mengapa PRC China begitu takut dengan Hindu Modi? Bukan ke Islam lebih ramai di Ladakh yang berjiran dengan Kashmir daripada Hindu? Ya kerana di Ladakh juga attrocities mass murder juga telah dilakukan terhadap orang Buddha oleh Hindu atas arahan Modi

Begitu juga di Negara kita mengapa penganut Buddha harus juga takut kepada re-emergence of the LTTE Tamil Tiger.?

Jika di lihat dari sejarah LTTE tidak begitu minat terhadap MIC kerana parti ini tidak begitu aggressive dalam perjuangan mereka. Mereka melihat DAP adalah sesuai untuk dijadikan platform perjuangan walaupon terpaksa berkawan dengan rata rata Cina Buddha  
yang memonopoli DAP pada asalnya.

Peluang dapat bernaung dibawah parti yang bergerak secara sah ini telah memberi ruang untuk membuka cawangan di setiap negeri di negara ini. Bayangkan bertapa bahaya nya situasi kita kini berbanding dengan ketika berperang dengan komunis PGK dahulu. Dahulu komunis guna cara yang sama mereka bangunkan sel sel mereka (Min Yuen group dan Assault group) disetiap negeri kecuali gagal tubuhkan di Negeri Johor DT

Bagaimana pon modus operandi LTTE Tamil Tiger berbeza sedikit dalam usaha "raising fund". Setelah kalah pada 2009 LTTE Tamil Tiger lakukan rompakan, blackmail, pembunuhan, dll tindakan ganas dan kejam, namun CPM Kominis pula berbeza. Setelah kalah 1st emergency mereka menggunakan cara menjual "tanah segi tiga / fresh meat / prostitution " dan business perhotelan dan Hiburan sehingga dapat kumpul sehingga 30 juta dollar pada 1970-75 untuk beli senjata tinggalan AS dari Vietnam dan mereka mula memerangi kita semula pada 2nd emergency. Lihat cara raising fund pon berbeza. Satu ganas satu lagi lembut.

Kita lihat pula cara berperang. LTTE Tamil Tiger kita semua dah baca kekejaman mereka dari bunuh orang sendiri dari kalangan Hindu hingga membunuh Buddha di Sri Lanka dan kini di Ladakh Kashmir dan lebih kejam lagi membunuh dengan kejam orang Islam yang sedang solat di Masjid(perkara ini tidak pernah di rekod dilakukan oleh komunis PGK yang dikatakan dimonopoli orang Cina (hakikatnya terdapat 400 lebih Melayu dan 140 lebih India dalam CPM pada 1980an)

Mungkin ada orang akan kata bagaimana pula dengan orang Uighur di Mongolia China? Cuma satu saya nak tanya, Adakah Sejarah bangsa Buddha China yang melakukan attrocities dan mass-massacre keatas lain lain bangsa atau agama terutama waktu solat kecuali oleh orang Buddha Myanmar keatas orang Islam di Rohingya?

Justeru dengan penubuhan Cawangan Cawangan LTTE Tamil Tiger di setiap negeri dinegara ini sudah pasti menjanjikan suatu peperangan yang lebih dahsyat dari perang Insurgency melawan PGK komunis dahulu dan jika kita tidak belajar dari Sejarah dan pengalaman kita dahulu maka kita akan masuk lobang yang sama buat kali kedua nya.

Thumbs up to Kerajaan PH, Tun, IGP, Dato Ayob Khan PDRM, dan ahli DAP yang jujur, dan kepada semua Rakyat yang mengutamakan keselamatan dan kemakmuran negara

VPN / Veteran Pejuang Negara meminta Kerajaan PH tidak berkompromi dengan ahli politik dan orang perseorangan yang berselindung di belakang parti atau lain lain under-ground organisation. Sebenarnya LTTE Tamil Tiger telah berjaya memperalatkan parti DAP tanpa disedari oleh ahli ahli lain yang benar berjuang untuk negara.

Hapuskan ancaman ganas ini agar tiada lagi ancaman terhadap Negara. Amin

Tegas SELANGKAH Mempertahankan ibu Pertiwi – Sany Royan


Apa itu Harimau Pembebasan Tamil Eelam (LTTE)?

Tiada ulasan:

AddToAny