Halaman

Khamis, 1 November 2018

untuk dapatkan PENDAPATAN RM 4000


Bermodal RM 10... order  Sim Kad Tone Wow.

Plan Data dan Call Sim Kad Tone Wow

Topup RM 30 dapat DATA 5 GB, masa berbual 100 min on net, 30 min all net sah 30 hari.


Toppup RM 60 dapat data 15 GB, masa berbual 150 min all net, sah 30 hari.

DATA dan masa berbual anda yang tidak habis digunakan akan dibawa kehadapan, tidak hangus. Bakinya masih ada dan boleh digunakan macam biasa pada bulan-bulan yang seterusnya.

cepat siaapa yang dapat  klick
Prepaid Digi 


Jika anda topup menggunakan Pin 16 Digit : *123* # SEND

Cara Semak Baki Kredit : *126#

Cara Semak Baki Data :  *128*1*2#

Hari ni satu dah berjaya Register..."
Hari ni satu lagi berjaya Register..."


Boleh Jana Pendapatan hingga RM 4000..⤵️⤵️⤵️



ORDER.......kekalkan nombor lama  Klik sekarang

Hari ini keluar Berita berkenaan Kehebatan Tone Wow...Tunggu apa lagi modal RM 10 
Lihat Berita

1 ulasan:

  1. NFO PORT IN

    [Wajib Tahu utk daftarkan 10 User):
    —————————————————

    1. Selepas proses MNP dibuat:(kekal Nombor Lama)

    Pelanggan akan terima sms dr nombor lama. Jadi mesti pastikan guna simkad lama, untuk reply setuju (bagi mengelakkan fraud).
    Jika tidak reply telco lama akan consider (fraud application).
    .
    2. Format Sms Pengesahan Port Out:-

    1. Redone: MNP YES ke 23388
    2. Celcom: YES ke 28882
    3. Digi: Y ke 27676
    4. Maxis: YES ke 20025
    5. UMobile: YES ke 28138
    6. Xox/Onexox: YES ke 20002
    7. Yoodoo: Follow email Verification
    8. Webe/unifi: YES ke 25678
    9. Xiddig & Tron: Y ke 27676
    10. Frenz: auto approved
    11. Friendi: YES ke 28138
    12. Tunetalk/TE/TP: Y ke 2233
    13. YES: Not Allowed at this Moment
    .
    3. Selepas reply sms pengesahan tersebut, anda perlu tunggu paling lewat 48 jam (2 hari) untuk di proses. Ia boleh jadi sekejap dan boleh jadi sehingga 48 jam bergantung kepada telco lama anda sendiri.
    .
    4. Jika selepas satu hari proses, masih tidak mati lagi simkad lama (tiada line), maka anda perlu whatsapp War Room (010-5129768) untuk bertanyakan tentang “Status Port in” anda. Jika anda mahu cepat respon, anda boleh terus kol center telco lama dan bertanyakan kenapa port in tidak berjaya:

    Celcom +60196011111
    Maxis 123 (call guna maxis.no)
    Umobile 1318 (call guna umobile no)
    Xox - 1300 888 010
    Tronexus - 1-300-800-188
    Tunetalk - 13100
    .
    5. Proses MNP biasanya terbatal disebabkan oleh:

    1- kontrak
    Ada SOS topup yg tak dibayar, ada kontrak dengan teco lama.
    2- tunggakan
    Ada tunggakan bill dari postpaid anda yg perlu dilangsaikan.
    3- supplimentary line
    Anda punya nombor ada family plan dll. Jadi kena call centre untuk di tukarkan kepada individual line.
    4- ic tak sama
    Nombor lama yang nak kekal didaftarkan atas No IC lain, bukan tuan punya No IC sendiri.
    5- telco lama di tak bagi port in
    Mesti kol centre dan bertegas mahu port in. Kadang-kadang mereka tak mahu lepaskan sebab anda banyak menyumbang topup pada mereka.
    .
    6. Apabila masalah rejection port in sudah diselesaikan maka anda boleh proses port in semula dengan mendaftar simkad MNP balik.
    .
    .
    ** Info port in paling penting. Simpan benda ni. Pastikan ikut prosidur 6 langkah tersebut

    ** Nak atau taknak, kita memang kena port in kan 10 user kita kerana itu adalah syarat STEP 1. Seramai 10 orang saja kita ambil masa utk port in kan. Tapi hasilnya luar biasa.

    SEBARKAN PADA DEALER

    BalasPadam

Ulasan