responsif teks foto

Sabtu, 8 Jun 2019

Hari Keluarga Tukang Usop bin Lebih

Hari Keluarga 2019
Bertempat di Dewan Seberguna Kampung Kuala Lambor, Lubuk Kulit keluarga Tukang Usop bin Lebih telah berkumpul pada hari Raya Ke-3, tarikh 7 Jun 2019(jumaat) jam selepas solat jumaat, Majlis ini diadakan buat julung kali dan merupakan acara perintis dan mungkin diadakan pada masa akan datang. Kita sebagai ahli keluarga mengalu-alukan kedatangan dua individu anak kepada Tukang Usop bin Menteri Lebih iaitu Azizah bt Usop dan Samat bin Usop yang masih ada lagi. 

Kehadiran VIP Dato' Fatah bin Abdullah Presiden Angkasa dan Datuk Sofi Wahab Exco Kerajaan Negeri Melaka sekeluarga menyerikan lagi majlis tersebut. Dikesempatan ini juga kami keluarga mengucapkan ribuan terima kasih pada pihak penganjur, terutama Cu Naseri bin Mat Ali dan Pak Lang Tahir, Pak Lang Mit bersama anak beranak Long Enang yang berusaha gigih menyediakan khemah, kerusi meja, makanan Kambing Bakar dan Nasi Arab. 

Samat Bin Usop

Azizah bt Usob bersama Samat bin Usop

Ringkasan Salasilah



Tukang Usop bin Lebih telah berkahwin dengan Som bt Mandak Yassin(terember Tok Linggi) mendapat anak iaitu Saudah, Zarinah, Melah, Teh, Pesah, Maimunah, Mat, Samad dan berkahwin pula dengan Razmah bt. Kesah mendapat anak Azizah dan Salleh. 

Salahsilah 'Som' dari terember 'Tok Linggi' Relong
Hiburan

Sekadar hiburan di majlis tersebut oleh bapa saudara Mohamad Awang Teh dengan anak-anak saudaranya.

Tiada ulasan:

AddToAny