responsif teks foto

Rabu, 5 Disember 2012

Perisian Pembina Salasilah Keluarga

contoh salasilah klasik yang disimpan oleh keluarga kita.
Geni.com merupakan laman web membina salasilah keluarga dicipta pada tahun 2007 dengan satu idea besar ianya boleh menyimpan sejarah keluarga, dengan ini anda boleh berhubung dengan saudara-mara anda. Sepanjang lima tahun yang lalu, Geni telah melihat kuasa pendekatan ini, dengan berjuta-juta pengguna yang bekerja bersama-sama untuk membina salasilah tunggal yang menghubungkan lebih 65 juta orang.

Dengan semangat ini, Geni telah mengumumkan menyertai sebuah lagi laman web membina salasilah iaitu MyHeritage. MyHeritage ditubuhkan pada tahun 2003 oleh Gilad Japhet dan pasukan peminat genealogi. Dalam 9 tahun yang lalu ia telah berkembang ke Eropah dan Amerika Syarikat, mencipta sejarah keluarga rangkaian besar dengan 65 juta pengguna berdaftar dan lebih daripada 1350000000 profil salasilah keluarga.

Perkongsian wawasan Geni dan MyHeritage menawarkan alat bebas untuk membina salasilah keluarga, akses kepada rekod sejarah, dan ujian DNA. MyHeritage terkenal teknologi untuk dipadankan salasilah keluarga kepada salasilah keluarga anda yang lain dan rekod sejarah. Di samping itu, MyHeritage menawarkan perisian desktop percuma genealogi yang boleh membina salasilah (Family Tree Builder); aplikasi mudah alih percuma untuk iPhone, iPad dan Android, yang bekerja selari dengan Laman Web mereka pada MyHeritage.com; dan enjin carian untuk rekod sejarah (SuperSearch).

Anda boleh lihat mengapa kita akan teruja untuk menyertai laman web salasilah MyHeritage. MyHeritage komited sepenuhnya untuk visi Geni dan anda akan melihat beberapa faedah sebagai pengguna laman web tersebut sepanjang minggu bulan dan akan datang.

Perisian pembina salasilah percuma

Kita Perlu Pendokumentasi Salasilah
Contoh muat turun poster salahsilah satu keluarga


2 ulasan:

Hamdan berkata...

Assalamualaikum, menarik artikel ini.. Tuan ade buat ujian dna dari syarikat myheritage ini ke?

Nan Zul berkata...

tak pernah

AddToAny