responsif teks foto

Khamis, 8 Jun 2023

Jalan Kuala Kubu Baharu-Raub-Lipis.



Aku teruskan perjalanan, elok sampai di Kuala Kubu Baharu, di sebelah kiri aku..memang nampak Tasik yang luas, dan kawasan tu masih ada lampu jalan yang masih cerah, tapi sebuah kereta pun tak ada...dalam hati dok cakap besar macam ni ke jalan dia..? tak seram pun, normal lah..hahaha) gelak besar dalam hati aku...!!!

Ok, aku teruskan perjalanan...masa tu maintain bawak 100km/j, elok lepas sikit dari tasik kuala kubu tu, tiba-tiab jalan terus gelap macam masuk dalam hutan...ni aku hampir jatuhsebab jalan dia lencongan hampir sama macam buat u-turn...jalan pula semakin kecil dan sempit..time tu cakap dalam hati (okkkk...not bad..hahaha..seram la jugak..ok still nak cabaran..) ok aku still bawak tanpa fikir bukan-bukan...kawasan tu memang kelilingi dengan pokok-pokok hutan tiada cahaya lampu langsung, aku pun pandang lah ‘side mirror’, gelap gelita...time tu jantung dah mula degup...tapi aku tetap degil, nak teruskan jugak perjalanan. Hinggakan.. 

Apa itu involve.asia...?
 


Tiada ulasan:

AddToAny