responsif teks foto

Khamis, 27 Januari 2022

Tiga kakitangan KEMAS telah terlibat kemalangan

 


Saya baru mendapat perkhabaran yang mengejutkan daripada Pegawai saya. Saya difahamkan bahawa 3 kakitangan KEMAS telah terlibat kemalangan pada petang tadi semasa dalam perjalanan ke Bandar Lipis untuk urusan pengeluaran wang tabika.

Sebak saya melihat kongsian gambar namun saya tidak boleh berkongsi di laman sosial ini bagi menghormati mangsa-mangsa kemalangan.

Saya juga telah dimaklumkan bahawa 2 orang kakitangan telah disahkan meninggal dunia dan seorang lagi kakitangan, Pn. Rosnani binti Daud mengalami kecederaan parah.

Terdapat juga ahli keluarga mereka yang turut terlibat dan sedang menerima rawatan di hospital.
Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Keluarga KEMAS yang telah meninggal dunia dan mendoakan kesembuhan kepada yang sedang menerima rawatan.

FB : Datuk Sri Abdul Rahman Mohamad

1 ulasan:

Warisan Petani berkata...

Semoga roh mereka dicucuri rahmat

AddToAny