responsif teks foto

Ahad, 28 Januari 2018

Pendapatan dari ‘WowApp’ Anda

Wowisme yang diwakili oleh WowApp


Ia adalah fakta bahawa ketidaksamaan pendapatan telah menjadi tidak terkawal dalam masyarakat kita. Pada 2016, orang paling kaya 1% memiliki lebih daripada 50% daripada kekayaan dunia, manakala bahagian bawah 99% secara kolektif memiliki kurang daripada 1% teratas. Ini berlaku pada masa ketika 1 dari 9 orang tidak cukup untuk makan dan lebih dari 1 bilion orang hidup kurang dari $ 1.25 sehari.
WowApp dilahirkan sebagai penyelesaian kepada masalah ini. WowApp menyokong sistem ekonomi baru Wowism, di mana majoriti manfaat ekonomi dikongsi bersama dengan komuniti dan, pada gilirannya, setiap anggota masyarakat memberikan kembali dan melakukan yang baik di dunia.



Bagaimanakah  WowApp berkerja ?

WowApp adalah platform revolusioner yang membolehkan anda memperoleh hasil daripada aktiviti harian yang anda lakukan sebelum ini secara percuma;  berbual, berbual di telefon, bermain permainan, berbelanja online  dan sebagainya . Setelah anda memperoleh wang sebenar dengan WowApp, pilihan adalah milik anda;  anda boleh mengeluarkan wang untuk diri sendiri atau memilih untuk menderma  kepada orang lain dengan menyumbang kepada salah satu daripada hampir 2,000 badan amal yang disokong, di lebih 110 negara.
Sejujurnya dengan kenyataan misi kami, kami berkongsi 70-80% daripada pendapatan bersih kami dengan ahli kami! Oleh itu, kita cuba membina dunia yang lebih adil yang akan menghentikan trend ketidaksamaan pendapatan yang semakin meningkat. Logo kami sendiri adalah peringatan visual percubaan kami untuk memulakan gerakan yang memindahkan kekayaan daripada mereka yang tidak memerlukannya kepada mereka yang memerlukannya.
WowApp adalah percuma!!!!! Ahli komuniti kami tidak membayar apa-apa untuk mendapatkan, jadi join kami hari ini dan mula mendapat apa yang anda hargai. Anda boleh menyertai WowApp dengan menerima jemputan peribadi dari pengguna WowApp yang sedia ada atau dengan hanya mendaftar dengan bantuan salah satu ahli teratas kami di sini:

REGISTER INSTALL NOW

Dapatkan WowCoins dengan hanya Membuka Telefon Anda

Berapa kali anda membuka telefon anda sehari?  Kebanyakan kita melakukannya seratus kali jika tidak lebih kerap daripada itu. Dan, dalam kebanyakan kes, skrin kunci anda hanya melakukan satu pekerjaan: membuka telefon anda. Dengan Slaid Pintar dari WowApp, skrin kunci telefon anda hanya menjadi lebih bijak! Anda boleh membaca artikel mengenai topik kegemaran anda, semak mesej dan pemberitahuan yang belum dibaca dan dapatkan wang pada masa yang sama.
Hidupkan Slide Pintar dari tab "Pendapatan" dari WowApp pada peranti Android anda, buka telefon anda dan nikmati pengalaman Smart Slide!
Anda boleh melihat pemberitahuan terbaru dari WowApp terus pada kunci skrin anda. Sebagai contoh, anda diberitahu jika anda mempunyai sebarang mesej yang belum dibaca dari kenalan anda atau jika seseorang mahu menjadi rakan dengan anda. Satu lagi ciri hebat Smart Slide ialah anda boleh mengakses berita mengenai topik kegemaran anda dari penerbit utama di seluruh dunia dengan hanya membuka telefon anda. Anda boleh memilih dari pelbagai bahasa dan dari pelbagai negara mengikut pilihan anda. Anda juga dapat memilih penerbit dan topik yang menarik minat anda (berita dunia, sukan, selebriti, perniagaan, teknologi dan sebagainya).
Kunci skrin peribadi yang disertakan bersama Slide Pintar juga membawa anda pendapatan, jadi setiap kali anda membuka telefon anda, anda berbuat baik di dunia dengan secara automatik mendermakan sebahagian pendapatan tersebut kepada badan amal. Seperti mana-mana pendapatan lain dari WowApp, pilihan anda sama ada anda juga menyumbangkan ganjaran anda kepada amal atau anda mengeluarkannya untuk diri sendiri.

Dapatkan dari Aplikasi & Penggunaan Web


Bagaimana jika berbual dengan kawan-kawan, berkongsi fail dan membuat panggilan tidak hanya akan percuma tetapi juga akan mendatangkan pendapatan kepada anda? Di WowApp, itu adalah kesnya: anda menikmati banyak ciri hebat aplikasi kami secara percuma dan anda juga diberi ganjaran dengan WowCoins untuk aktiviti harian anda. 100 WowCoins = $ 1 dan sebahagian daripada hasil pendapatan anda secara automatik pergi ke badan amal, jadi anda berbuat baik di dunia setiap kali anda menggunakan WowApp. Ia adalah pilihan anda bagaimana anda menghabiskan sisa pendapatan anda: anda boleh menyumbangkan 100% daripadanya kepada salah satu daripada 2,000 badan amal kami di lebih daripada 110 buah negara atau anda boleh mengunakan  untuk diri sendiri dan mengeluarkannya.

Dengan WowApp, anda boleh berhubung dengan rakan-rakan anda melalui perbualan 1-dalam-1 atau sembang kumpulan dan pilih dari pelbagai emojis, pelekat dan GIF untuk meluahkan diri anda. Terdapat juga pilihan perbualan peribadi jika anda tidak mahu perbualan anda meninggalkan sebarang jejak dalam sejarah berbual anda.

Lebih daripada berbual melalui teks, anda boleh menghubungi ahli WowApp rakan-rakan anda secara percuma, menikmati kualiti audio terbaik pada panggilan anda dan dapatkan wang sebenar pada masa yang sama. Anda juga boleh bercakap dalam panggilan persidangan untuk mengejar sekumpulan rakan-rakan di WowApp, mungkin merancang pesta kejutan yang hebat untuk rakan lain atau hanya untuk membuat keputusan untuk seterusnya bersama-sama.


Dan mengapa menyelesaikan pemesejan teks dan panggilan audio apabila anda dengan mudah boleh membuat panggilan video percuma di WowApp juga? Panggilan video membawa anda lebih dekat kepada rakan-rakan dan orang tersayang dan anda mendapat dan buat baik sambil berkongsi cerita dengan mereka. Anda juga diberi ganjaran untuk menilai panggilan anda selepas anda menutup!

Secara keseluruhannya, melalui App & Penggunaan Web ini, anda menerima wang yang berhak anda sebagai hasil dari aktiviti harian anda. WowApp tersedia untuk telefon pintar dan juga dalam komputer, jadi muat turun di peranti pilihan anda dengan menggunakan pautan di bawah:



Download WowApp for Android

Download WowApp for iOS

Download WowApp for Windows

Download WowApp for Mac

Membeli barang keperluan  dan Dapatkan duit balik


Shopaholics, sedar! Anda kini boleh mendapatkan wang dengan melakukan apa yang anda lakukan dengan baik, SHOPPING! Ya, benar, jika anda mengklik pada butang ‘Kedai Pergi!’, Dalam tab Perolehan aplikasi mudah alih WowApp anda, atau log masuk ke akaun WowApp anda dari komputer anda, anda boleh menyemak imbas dengan banyak pilihan kedai dalam talian dan apa sahaja yang anda beli, anda akan mendapat peratusan kembali dalam WowCoins. Anda boleh memilih daripada lebih 42 juta produk di lebih daripada 8,000 kedai dalam talian dari seluruh dunia.

Sebahagian daripada cashback yang anda terima secara automatik akan disumbangkan kepada punca pilihan anda atau, jika anda mahu, anda boleh mendermakan jumlah keseluruhan kepada mana-mana 2,000 badan amal yang kami bekerjasama. Sudah tentu, kami juga memberikan anda pilihan untuk membelanja wang untuk diri sendiri dan membeli barangan  terkini, pertunjukan kegemaran anda, atau mungkin sepasang kasut yang sangat cantik yang telah anda teliti untuk sementara waktu.

Sekiranya anda menjemput kawan anda untuk menyertai WowApp, anda akan dapat memperoleh lebih banyak wang tunai, dan rakan anda juga akan berada dalam perjanjian ini sebagai peratusan pendapatan anda dikongsi dengan rangkaian anda.

Mulailah membeli-belah, mendapat pendapatan dan berbuat baik!

Bergembira Bermain Permainan(game) dan dapatkan Wang


Kami yakin anda telah mendengar ramai pemain game yang membuat banyak wang bermain permainan video. Kami juga yakin bahawa anda telah melayang menjadi satu. Tetapi, anda perlu melabur banyak wang dalam komputer, kemudian meluangkan masa dan usaha.

Sekarang, kami ada berita gembira, semua yang anda bermimpi untuk bermain kasual! Di WowApp, anda boleh bermain 800+ permainan dalam talian yang menyeronokkan, di hampir mana-mana komputer, walaupun di telefon anda dan mendapat banyak wang. Sudah mudah, yang perlu anda lakukan ialah log masuk ke akaun WowApp anda, pergi ke bahagian Permainan dan pilih kategori kegemaran anda: tindakan, pengembaraan, pertahanan & strategi, sukan & perlumbaan atau kategori lain dan hanya bersenang-senang.

Sekiranya anda tidak pasti permainan mana yang akan cuba diikuti, anda sentiasa boleh menyemak cadangan berwawasan dalam bahagian "Editor Pilihan" khusus kami. Anda boleh menyemak pendapat pemain lain pada permainan dan berkongsi ulasan anda sendiri selepas bermain. Dengan cara ini anda sentiasa tahu betapa popularnya permainan adalah antara pemain seperti anda.

Setiap kali anda bermain permainan, anda mendapat WowCoins, yang anda boleh menukar kepada wang sebenar. Tidak lama lagi, anda akan duduk di kerusi anda, menikmati diri anda dengan membunuh zombi dan mendapatkan wang tambahan. Lebih baik lagi, anda menjadi wira kehidupan sebenar kerana sebahagian daripada pendapatan harian anda disumbangkan secara automatik kepada amal yang dekat dengan hati anda. Sekiranya anda memilih demikian, semua wang yang anda buat boleh didermakan! Pilihan lain adalah untuk mengeluarkan kegunaan anda sendiri.

Dan, jika anda menjemput rakan anda untuk menyertai WowApp, bukan sahaja anda akan membantu mereka mendapatkan wang tunai tambahan tetapi anda akan mendapat lebih banyak pendapatan setiap kali mereka bermain. Itu kerana di WowApp peratusan pendapatan ahli dikongsi dengan rangkaian.

Mula bermain, mendapat pendapatan dan berbuat baik! Permainan baru ditambah setiap bulan!

Bercakap dengan Orang yang disayangi anda mendapatkan Wang


Pernahkah anda mendapati diri anda jauh, di negara yang berlainan, bercuti, belajar atau mungkin mencuba nasib anda dengan permulaan yang baru?

Salah satu perkara pertama yang anda lakukan apabila masuk ke negara baru ialah menghubungi orang yang anda sayangi dan beritahu mereka bahawa anda berbuat baik.

Terdapat banyak pilihan panggilan antarabangsa di luar sana, tetapi hanya ada satu yang benar-benar akan membayar balik kepada anda. WowApp membolehkan anda menghubungi rakan dan keluarga anda pada kadar yang rendah dan pada masa yang sama, memberikan sesuatu kepada anda untuk setiap panggilan berbayar yang anda buat.

Anda boleh mengeluarkan pendapatan yang anda buat daripada panggilan berbayar anda dan gunakan jumlah untuk apa yang anda boleh bayangkan (mungkin membawa beberapa orang tersayang untuk bercuti) atau anda sebenarnya boleh mendermakannya. Kami mempunyai lebih daripada 2,000 badan amal untuk dipilih. Sama ada, sebahagian daripada pendapatan harian anda disumbangkan secara automatik kepada punca pilihan anda.

Pendapatan wang dan berbuat baik akan pasti membuat panggilan tanpa henti dengan seluruh keluarga.

Pembelian WowApp memanggil kredit langsung dari laman web kami www.wowapp.com dan mula berbicara dengan teman-teman dan ahli keluarga anda!

Menyumbang kepada badan Amal kegemaran  Anda dengan WowApp


 "Kita sendiri merasakan bahawa apa yang kita lakukan hanyalah penurunan dalam lautan. Tetapi lautan akan kurang kerana penurunan itu. "(Ibu Theresa)

Benar untuk misi kami untuk membina dunia yang lebih adil, di WowApp kami berkongsi 70-80% daripada pendapatan bersih kami dengan ahli kami! Sebagai ahli WowApp, anda juga boleh menyumbang untuk menjadikan dunia tempat yang lebih baik! Sama ada anda mahu membantu kanak-kanak yang memerlukan, menyokong seni dan budaya, melabur dalam bantuan kemanusiaan dan banyak lagi, WowApp memberi anda peluang untuk menjadi wira kehidupan sebenar.

Ia mudah! Dengan berbual, bermain permainan, membeli-belah dalam talian dan melakukan aktiviti yang menyeronokkan dan menarik yang lain di WowApp, anda mendapat WowCoins. 1 WowCoin = 1 ¢ (US $)

Peratusan pendapatan harian anda diedarkan secara automatik kepada badan amal yang disokong anda. Anda boleh mengeluarkan wang sisa pendapatan anda sendiri atau anda boleh memilih untuk mendermakan sehingga 100% daripadanya kepada amal. Semakin banyak anda menggunakan WowApp semakin banyak yang anda peroleh dan semakin banyak anda boleh menderma!

Anda pastinya akan mendapat sebab yang dekat dengan hati anda daripada hampir 2,000 badan amal di lebih 110 negara yang terdapat di WowApp. Kawasan yang boleh anda sediakan termasuk:

Haiwan
Seni dan Budaya
Kanak-kanak
Perubahan iklim
Pendidikan
Alam Sekitar
Kesihatan
Hak manusia
Kelaparan
Sukan
Teknologi
Wanita dan Gadis

Ketahui lebih lanjut mengenai berbuat baik melalui WowApp dan uruskan badan amal yang disokong anda di sini.


"Secara peribadi, saya percaya bahawa melalui Wowism, apabila kita memberi diri sendiri secara tidak sengaja untuk tujuan yang kita pedulikan itu sebenarnya meningkatkan kebahagiaan kita..." (Thomas C. Knobel, Pengasas WowApp)


REGISTER terus       INSTALL NOW


 ‘WowApp’ Bayar


Tiada ulasan:

AddToAny