responsif teks foto

Selasa, 21 Januari 2020

Diskaun 50 peratus untuk Pesara ATM

cerita dari Lipis KTMB

KTMB menawarkan 50 peratus diskaun untuk pesara kerajaan dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang berpencen serta isteri mereka bagi semua perkhidmatan ETS dan Intercity kecuali bagi perkhidmatan shuttle Tebrau JB Sentral-Woodslands-JB Sentral sejak 15 Jan 2017.

Tiket ini boleh dibeli di kaunter tiket KTMB dengan menunjukkan salinan asal kad pesara yang dikeluarkan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam atau Jabatan Hal Ehwal Veteran bagi Veteran Angkatan Tentera Malaysia dengan kad pengenalan.



Maklumat lanjut boleh didapati dengan menghubungi pusat panggilan KTMB di talian 03-2267 1200 atau laman sesawang  www.ktmb.com.my.

Musim-musim cuti sekolah dan perayaan tak lama dah ni, semoga masih ada tiket yang available. Jika tidak, cuba lagi di lain tarikh dan waktu.

7 ulasan:

Warisan Petani berkata...

Huntung juga pesara kerajaan, macam2 kemudahan ada.

Nan Zul berkata...

Last saya nak keretapi dari Alor Setar - KL anak saya umur masa tu 2 tahun sekarang umur dia dah 24 tahun..."

Blogger berkata...

As reported by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 19 KG lighter than us.

(And realistically, it is not related to genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

TAP on this link to determine if this short test can help you release your true weight loss potential

Unknown berkata...

Dengar cerita sekarang ni pesara atm kena daftar dulu dengan ktm.untuk dapat diskaun perjalanan.boleh bagi pencerahan pasal daftar kad veteran atm dengan ktmb ni

Unknown berkata...

Saya pon ada nk beli ritu..kena daftar dulu katanya utk pesara atm..tnya info, suh gugel lak..adehh..haha

Unknown berkata...

Tolong bagi tahu cara untuk daftar diskaun bagi orang berpencen

Tanpa Nama berkata...

Ada link utk daftar.

AddToAny