responsif teks foto

Isnin, 21 September 2020

Ada Data Internet dapat Duit Mudah

Pengenalan ringkas web You-Cubez.com

.

You-Cubez.com dilancarkan pada tahun 2007 dan mempunyai lebih daripada 165,000 ahli. Laman web ini membolehkan anda mempromosikan dan berkongsi laman web anda serta memperoleh wang melihat iklan yang ditaja, menyelesaikan tinjauan dan banyak lagi.

Bagi anda yang sememangnya seorang Blogger atau Webmaster dan PTC  mungkin tidak mengetahui mengenai Laman web  Bayar bila Klick -Paid to Click (PTC) yang dapat mempromosikan (mengiklankan) Blog atau Laman Web anda sambil memberi kita wang dengan Program PTCnya.

Tidak berpuas hati, selain blog atau laman web, kita mendapat trafic, kita juga dapat mengumpulkan wang dari program PTC. Apa pendapat kamu?   menguntungkan kan? Sekiranya anda berminat sila lihat ! 

Klik di sini untuk mendaftar 



TUGASAN ANDA

Jemput rakan

Dapatkan komisen sehingga 15% dari jemputan anda dan jemputan rakan.

Tinjauan berbayar
Selesaikan tinjauan dan tugas dalam talian dengan pertukaran wang tunai sebenar.

Lihat iklan
Dapatkan bayaran untuk melihat laman web, menonton video dan menjelajah internet.

Promosikan perniagaan anda
Promosikan perniagaan anda kepada lebih daripada 525,246 ahli. Kami telah menyampaikan lebih daripada 75 juta tontonan iklan sehingga kini.

Menonton video
Tonton pelbagai video setiap hari dengan pertukaran wang tunai sebenar.

Anda dibayar dengan nilai Pound Sterling (£) 
Bayaran melalui PayPal - lebih daripada 20,000 pembayaran diproses sehingga kini.


Bermain dengan kiub

Tidak seperti laman PTC lain, You-Cubez mengajak anda bermain dengan kiub, anda boleh mengarahkan setiap kiub ke blog atau laman web anda. Program PTC ini bersedia memberikan anda hingga £ 0,005 - £ 0,15 untuk setiap klik iklan. Jangan salah sangka, pembayaran menggunakan nilai tukar Pound Sterling (£) yang sememangnya bernilai lebih tinggi daripada Nilai Tukaran Dolar ($).

Sebelum menyertai, ada beberapa perkara penting di www.You-Cubez.com yang harus anda ketahui, jadi saya akan memberikan sedikit penjelasan mengenai ciri-ciri yang terdapat di www.You-Cubez.com.

Apa itu Cube

/


Terdapat 2 jenis Cube di sini:

PTC CUBE

PTC Cube adalah kotak yang boleh anda klik dan kotak ini akan menghasilkan wang untuk anda. Ciri kotak (kiub) yang akan menghasilkan wang adalah kotak yang mempunyai gambar duit syiling di bawahnya.

- Setiap klik akan menghasilkan anda sehingga £ 0.15

- Anda diminta menunggu 30 saat setelah mengklik PTC Cube.

CUBE STANDART

Standard Cube adalah nilai Cube yang boleh anda kumpulkan untuk mendapatkan kedudukan tertinggi jika anda mempunyai Cube.

- Setiap hari anda hanya dibenarkan mengklik 20 Cubez sehari (24 jam).

- Setiap Kotak 50 Klik (Standard) / 100 Klik (Premium) bermaksud dana kiub £ 1.00 kepada anda.

Cube Fund (Standard Cube) berbeza dengan PTC Cube, kerana Standard Cube adalah nilai Cube anda yang akan menentukan kedudukan Cube anda jika anda mempunyai kiub.

Bagaimana saya mendapat wang.

Di You-Cubez anda diberi banyak pilihan untuk mendapatkan wang yang boleh anda pindahkan ke akaun Paypal atau AlertPay anda.  Nanti pelajari apa dia PayPal di bawah:

Daftar Paypal Malaysia



1. Cara pertama adalah dengan mengklik kotak (kiub) yang mempunyai gambar duit syiling seperti yang dijelaskan di atas (PTC Cube)

2. Cara kedua adalah mengumpulkan rujukan - Setiap kali arahan anda mengklik PTC Cube, anda akan mendapat sejumlah wang dan ini berlaku untuk 2 tingkat. Setiap kali rujukan anda membuat pembelian, anda akan mendapat komisen 20%

3. Cara ketiga adalah menjual kiub yang anda ada, jadi di sini anda dapat menerapkan sistem penjualan sebenar dengan produk kiub yang anda miliki.

4. Contohnya, anda membeli sebuah kiub dengan harga £ 1 dan anda menjualnya dengan harga £ 5, yang bermaksud anda mempunyai keuntungan sebanyak £ 4 (400%).

Iklan dengan Cube

Dengan memiliki kiub, anda boleh mengiklankan laman web atau blog anda seperti yang anda iklankan di laman PTC lain.

 1. Setiap Cube akan mengarahkan anda ke web atau blog yang anda sediakan semasa pembelian.

 2. Cube berharga hanya £ 1.00 untuk jangka masa 1 tahun.

 3. Semakin tinggi skor kiub anda, semakin tinggi kedudukan di halaman = lebih banyak klik


Internet marketing with a cube



Tiada ulasan:

AddToAny