responsif teks foto

Jumaat, 7 Julai 2023

TNB Pasang Sistem Solar Dengan Pelan Ansuran Mudah



Tenaga Nasional Berhad (TNB) melalui anak syarikat milik penuhnya, GSPARX Sdn Bhd menawarkan pakej pemasangan solar mampu milik dan mudah akses untuk pelanggan kediaman.

Tawaran solar atas bumbung tanpa wang pendahuluan itu disediakan untuk pelanggan kediaman yang mahukan penjimatan jangka panjang bil elektrik mereka.

TNB dalam kenyataan berkata, bagi meningkatkan kemampuan pelanggan memiliki pakej solarnya, GSPARX telah bekerjasama dengan institusi kewangan untuk menawarkan pelbagai pilihan pembiayaan yang fleksibel.

Ansuran Mudah

Ia meliputi pelan ansuran 36 bulan tanpa faedah melalui kad kredit atau pinjaman kewangan dengan tempoh pembayaran balik sehingga 10 tahun.

Melalui pilihan pembiayaan itu, GSPARX memudahkan pelanggan berubah menjadi prosumer untuk menikmati manfaat ekonomi dan pada masa sama mengawal penggunaan tenaga mereka sendiri.





Menerusi peranan sebagai prosumer, pelanggan dapat mengambil langkah proaktif untuk menangani kesan daripada sebarang kenaikan kos elektrik masing-masing.

Pendekatan berwawasan TNB dan tawaran inovatif GSPARX ini membolehkan pelanggan memulakan hala tuju ke arah gaya hidup lestari, berhemat dan lebih mesra alam.

Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif TNB, Datuk Baharin Din berkata, pakej kepada 150 pelanggan terawal diperkenalkan dengan penjimatan sehingga RM4,999 untuk pemasangan solar photovoltaic (PV) atas bumbung, bermula sekarang hingga 31 Julai 2023.

"Semua pakej baharu ini merangkumi penyelenggaraan percuma sistem solar untuk dua tahun dan insurans solar percuma selama setahun.

"Pemilik rumah yang ingin memaksimumkan penjimatan boleh mengambil tawaran terhad yang menarik ini sekali gus memperkasakan mereka untuk mengamalkan gaya hidup lebih lestari," katanya.

Alamat: GSPARX Sdn Bhd, Annexe Building, 129, Jalan Bangsar, 59100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Telefon: 1-300-80-7828

Laman Web TNB Solar

Pemasangan Solar Area Lipis.

SOLAR NEM 3.0 Rakyat

Mulakan jimat ribuan ringgit elektrik hari ini. Digalak bila bil terlalu tinggi.


Melalui Bank Rakyat. Keterangan lanjut https://mysolar.wasap.my






Tiada ulasan:

AddToAny