responsif teks foto

Isnin, 21 Oktober 2019

Aktiviti Masyarakat

Aktiviti Taman – 06 Okt 2019

Gotong Royong Kacau Asura.. Surau Al Nur' Taman Pertama.





“Karnival Koi Nak Sihat Lipis 2019 lain wei…” - 12-13 Okt 2019

Karnival ini dirasmikan oleh Datuk Seri Dr. Zulkefly bin Ahmad Menteri Kesihatan bertempat di Dewan Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah, Kuala Lipis.




Sumbangan Banjir - 14 Okt 2019

Mewakili YAB Dato' Sri Wan Rosdy Wan Ismail, Menteri Besar Pahang merangkap ADUN Jelai bagi menyampaikan sumbangan kepada mangsa banjir kilat Kampung Beletik & Kampung Lubuk Kulit

Sumbangan Banjir

Banjir pada 14 Okr 2019
Penubuhan Parti BERSATU

19.10.2019 MESYUARAT PENUBUHAN PARTI PRIBUMI BERSATU MALAYSIA CAWANGAN LUBUK KULIT, BAHAGIAN CAMERON HIGHLANDS  9.00pm
Alhamdulillah. Terimakasih dan tahniah atas kerjasama dan komitmen semua pihak dalam usaha penubuhan PPBM Cawangan Lubuk Kulit. Tahniah buat jawatankuasa yang dilantik. Alhamdulillah...Mesyuarat berjalan lancar.

Penubuhan Parti Bersatu di Kg. Lubok Kulit



Gotong Royong Kampung Lubuk Kulit  - 20 Okt 2019

Penduduk kampung Lubuk Kulit telah mengadakan Gotong Royong membersih jalan Berchang Baru bersama anggota RELA  pada 20 Okt 2019.

Gotong Royong Bersih pokok kayu di gigi jalan


Gotong Royong Empangan Paya Tupai Kampung Keledek - 20 Okt 2019

Alhamdulillah selesai gotong royong Perdana Empangan Paya Tepuai Kg Keledek. Ribuan terima kasih diucapkan kepada ajk (EMPATe AVENGERS), MPKK, RAMD, JPAM, warga kg Keledek dan penaja yang menaja makanan, wang ringgit serta pokok bunga.

Semoga dengan adanya pihak yang sanggup dan ikhlas menjalankan pemulihan dan pemeliharaan empangan kita ini memberikan limpahan kemakmuran kepada Kg Keledek dan masyarakatnya.


penglibatan Anggota Tentera bersama masyarakat



‘Lipis Fun Ride’ - 28 Okt 2019

TERBAIK… kepada semua peserta larian dan berbasikal ‘Lipis Fun Ride’ anjuran Persatuan Kebajikan dan Sukan Anak-anak Lipis Lembah Klang ( ANLIPLK) yang berlangsung di perkarangan Dewan Jubli Perak Sultan Hj Ahmad Shah, Kuala Lipis  pada 28 Okt 2019 jam 7.00 am hingga 10.00 am.


Pesrta 'Lipis Fun Ride'

Di Rasmi oleh Dato' Wan  Rosdy bin Wan Ismail MB Pahang.



Tiada ulasan:

AddToAny