responsif teks foto

Khamis, 22 Oktober 2020

Terima Kasih Google AdSense masukkan Duit


Puas juga saya mengemaskini Blog ‘Cerita dari Lipis’ hingga Berjaya mendapat 819.012  pelawat, walaupun tidak sehebat blog lain yang mencecah jutaan.  Saya mula daftar dengan akaun googel Adsene ini agak lewat iaitu  pada  03 Dis 2019 dengan mendapat 129,518 pelawat  sedangkan blog ini telah  didaftar dengan google  sejak tahun 2007 pada mulanya bukan hendak menghasilkan duit pun hanya merakam semula apa yang kita baca atau apa yang  kita lihat dan pengalaman apa yang kita pernah rasai.  Paling menarik pegalaman menanam getah hingga Berjaya di toreh telah saya muat dalam blog ini hingga Berjaya mendapat 35,533 pelawat ianya perupakan satu page yang tak henti dilawati. 

Akhirnya, pada 1 Okt 2020 sayga berjaya sampai dan melepasi ‘minimum threshold’ tersebut untuk meneruskan proses pengeluaran dari Google Adsense tepat pada 21 Okt 2020 pada hari jadi saya, duit tersebut telah masuk ke dalam Maybank,  Apabila  kita sudah layak untuk menerima bayaran, kita akan menerima emel daripada pihak Google yang memberi tahu supaya menyemak bayaran di akaun Google Adsense. 



Terima kasih kepada semua pelawat dan pembaca yang sudi singgah di blog ‘cerita dari lipis’ saya akan teruskan berkongsi maklumat dan informasi kepada anda semua.


Tahun 2021

Pendapatan AdSense 2021 dengan  pelawat sudah 975682  mendapat pendapatan RM 398.31 



Tahun 2022 

Pendapatan AdSense 2022 dengan  pelawat sudah 1,043,988  mendapat pendapatan RM RM416.40. 



2 ulasan:

#JMBELOG berkata...

alhamdulillah, tahniah

Nan Zul berkata...

terima kasih

AddToAny